2008. szeptember 20., szombat

Addenda

Még egy pár dolog, amit jól elfelejtettem megírni:

1, A Dorci is elkezdett bejárni a Harvardra, két előadásra is!

2, A minap úgy eltévedtem a Widenerben, hogy negyedóráig tartott, amíg kijutottam. Ez a főkönyvtár, tehát elég nagy. A föld fölött hat emelete van, a föld alatt négy. Én elindultam a nyugati szárny földszinti emeletéről a keleti szárny -1-edik emeletére, de a nyugati -1-ediken nem volt ajtó a keleti 1-edikre; így hát lementem, majd lejjebb, majd még lejjeb, míg végül a -4-ediken átjutottam a keleti szárnyba. Gyorsan felkaptam a könyveket, és elindultam felfele. Ahogy felértem a keleti szárny földszintjére, konstatáltam, hogy két "Belépni tilos!" feliratú ajtó és egy lift előtt állok. Zsákutca. Lementem a keleti -1-edikre és megpróbáltam máshol felmenni. Ezt körülbelül 3* megismételtem, amíg sikerült kijutnom.

3, Voltunk a Természettudományi Múzeumban, ahol végignéztük az mindenféle ős- és kitömött állatokat (inkluzíve Harvard Mastodon), indiánokat, eszkimókat, csendes-óceáni és ausztrál őslakosok at stb. bemutató kiállításokat. Az utóbbinál fedeztük fel a következő kiírást egy, a vitrint eltakaró átlátszatlan műanyag lapon: "Pease note: the objects displayed below are associated with secret men's ceremonies. Aboriginal women and uninitiated men may not wish to view them". Hja kérem, a PC mindenek felett.

4, Voltunk mekiben, ami itt a csövesmenza. A dupla sajtburger, kiskrumpli (otthon ez a közepes) stb. mind 1 dollárba kerül.

5, Az egyetemi épületek fantasztikusak, majd készítek még fotót, egyelőre csak pár telefonkamerás képet csináltam, illetve amiket csináltam, azokat sikerült is letörölnöm eg óvatlan mozdulattal.

Nincsenek megjegyzések:

Site Meter Site Meter